💬 Klachten & Garantie
Bij Merk & Meer staan we voor kwaliteit en tevreden klanten. Toch kan er altijd iets misgaan of anders lopen dan verwacht. Geen zorgen – we lossen het graag op!
🛠️ Garantie
We vinden het belangrijk dat jij blij bent met je aankoop. Daarom bieden we garantie op al onze producten, volgens de wettelijke regels in Nederland.
-
Gaat een product kapot binnen een redelijke termijn, zonder dat er sprake is van verkeerd gebruik? Dan zorgen wij voor reparatie, vervanging of een passende oplossing.
-
Let op: op handgemaakte en gepersonaliseerde items kunnen kleine afwijkingen voorkomen. Dit hoort bij het unieke karakter van het product.
😕 Niet tevreden? Laat het ons weten!
Is er iets niet naar wens? Heb je een fout product ontvangen of is er iets mis gegaan tijdens de verzending? Neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op. Dat kan eenvoudig via:
📧 E-mail: info@merkenmeeronline.nl
📍 Of via ons contactformulier op de website
Vermeld daarbij:
-
Je ordernummer
-
Een korte omschrijving van het probleem
-
(Eventueel) een foto ter verduidelijking
Wij streven ernaar om binnen 3 werkdagen te reageren.
📦 Product retourneren vanwege klacht?
In overleg kunnen wij besluiten dat het product teruggestuurd moet worden. Als het inderdaad om een fout of defect gaat, vergoeden wij uiteraard ook de retourkosten.
🤝 Samen komen we eruit
Wij doen ons best om klachten altijd netjes op te lossen. Ben je niet tevreden over onze oplossing? Dan kun je je klacht ook indienen bij de Geschillencommissie via het Europees ODR-platform:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Heb je nog vragen over garantie of wil je meer weten over jouw rechten als consument? Neem gerust contact op – we helpen je graag verder.