Algemene Voorwaarden – Merk & Meer

Versie april 2025

Welkom bij Merk & Meer, gevestigd aan de Voorstraat 441, 3311 CT Dordrecht. Wij doen er alles aan om jouw winkelervaring zo prettig mogelijk te maken. In deze voorwaarden lees je wat je van ons mag verwachten – en wat wij van jou verwachten bij een bestelling.


1. Bedrijfsgegevens

Merk & Meer
Voorstraat 441
3311 CT Dordrecht
Nederland
E-mail: info@merkenmeeronline.nl
KVK: 68731620
BTW: NL002124327B24


2. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van Merk & Meer en op elke tot stand gekomen overeenkomst tussen jou en Merk & Meer.


3. Het aanbod

Wij doen ons best om onze producten zo duidelijk mogelijk te omschrijven en te tonen. Kleine kleurverschillen of afwijkingen kunnen voorkomen, vooral bij handgemaakte of gepersonaliseerde producten.


4. De overeenkomst

Wanneer je een bestelling plaatst, ontvang je een bevestiging per e-mail. De overeenkomst komt tot stand zodra de betaling is voltooid.


5. Levertijd

  • Producten op voorraad worden binnen 1–2 werkdagen verzonden.

  • Handgemaakte of gepersonaliseerde producten hebben een levertijd van 7–10 werkdagen.

  • Bestel je een mix van beiden? Dan geldt de langste levertijd.

Feestdagen en weekenden tellen niet mee als werkdagen.


6. Verzendkosten

  • Nederland: €5,95 via DHL of postnl

  • België: €8,95 via DPD

  • Gratis verzending bij bestellingen vanaf €75,-


7. Herroepingsrecht

Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen te retourneren, mits:

  • Het geen gepersonaliseerd product betreft

  • Het product ongebruikt, ongewassen en in originele staat is

  • Je vooraf contact met ons opneemt voor het retouradres

Retourkosten zijn voor eigen rekening. Gepersonaliseerde producten (zoals met naam geborduurde items) kunnen niet geretourneerd worden.


8. Garantie

Is je product beschadigd of niet zoals verwacht? Neem dan contact met ons op. We zoeken samen naar een passende oplossing.


9. Aansprakelijkheid

Wij zijn niet aansprakelijk voor schade die ontstaat door verkeerd gebruik van producten of door vertragingen bij post- of pakketdiensten.


10. Klachten

Heb je een klacht? Laat het ons weten via e-mail. We nemen klachten altijd serieus en reageren binnen 3 werkdagen.


11. Overmacht

In geval van overmacht (zoals stakingen, pandemieën, technische storingen) kunnen wij onze verplichtingen tijdelijk opschorten. We houden je uiteraard op de hoogte.


12. Toepasselijk recht

Op alle overeenkomsten is het Nederlands recht van toepassing. Geschillen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in Nederland.


Heb je nog vragen over deze voorwaarden? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag!